Puy Saint Vincent...

Uppe tidigt och jag kan stolt säga att jag var uppe först, sjukt pepp på den där Vincent!
Två bilar, 9 pers och 30 min senare var vi framme!
Idag valde vi att testa en närliggande ort som vi blev tipsade om av locals här i byn. Skolning i snökvalité, underbar skogsåkning och härligt snöfall hela dagen är en kort sammanfattning. Trotts att sikten inte var 100 kan jag med en gång säga att det är den bästa åkning jag haft hittills, jag vågar också påstå att jag har 8 andra äventyrare som instämmer! snön var sinnessjukt lätt och den var inte ens nära att ta slut. Konstanta faceshots, snöiga kläder och frost i skägget!
//C
Rasmus & Patrik saknas på bilden
Jonte drar en skön sväng under ett trött träd
C över ett krokigt träd

Kommentarer
Postat av: Jokke

hahaha fi fan va ni verka lida där nere, kan komma ner å byta av om de skulle var så att nån vill åka till Åre och piska vindpackat i 26- !! xD



Allt chill annars eller?



Fred ut!

2010-01-17 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0