I'm back!!

Jaa det var ett tag sedan jag skrev något här men nu är jag tillbaka. Jag kan ju säga att det inte har hänt speciellt mycket att rapportera där av mitt uppehåll från bloggandet.
Men kan ju berätta att på Fredag andländer mina nya skidor Black Diamond Megawatt för den som undrar det och förhoppningsvis kommer även lite mer snö så jag kan ut och testa dom på riktigt på lördag!
Idag är det iaf strålande sol och inte ett moln här nere och vad har jag gjort, jo jag har tvättat alla mina t-shits i badkaret. Det gäller att vänta in i det sista med att tvätta för inte nog med att det är fruktansvärt tråkit gör man det i badkaret är det dessutom ganska jobbigt!
Men börjar känna att det är dags att gå ut lite nu om man ska få någon sol idag

Hade så himmlans bra där hemma nu och jag lovar att jag ska försöka blogga lite oftare från och med....NU!!

See you
//SirE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0