Happy Dayz!

Den gångna veckan har bestått av ett trevligt besök av anders och sofie, konstant blåfågel, utflykt till montgenevre, trötta kvällar & jävligt kul skidåkning.
Vi har inte direkt haft mycket lössnö men använder man sin fantasi och tar sig ut på ställen andra inte, finner man det mesta! Branta linjer örörd snö och minnen för livet!
I måndags tog sig nästan alla svenskar ut ihop, det byggdes isbar och bc-hopp Solen stekte på bra den dagen och vi hängde där hela dagen. jag låter bilderna tala för sig! 
.
vill passa på att tacka Snö&Sjö för att de ställer upp för mig i alla lägen, utan er har jag svårt att föreställa mig denna trip! För er som inte vet är snö&sjö världens bästa arbetsplats och skidbutik. Järnvägsgatan 34 i limhamn, www.snoosjo.blogg.se, go there!
//C


.

.

Gustav-Modeer-Wiking, en fotograf av rang!

Rob-the-maniac!

.

mattias & patte verkar glada ihop!

/C

Anders goes sideflip!

sofie 3a

Jonte hänger ut en stor!

Ricky!

.

Jakob-cameraman!

Kommentarer
Postat av: Mia i Gessie

Åååååh! Coola bilder....Men det är tur att jag inte är där. Hjärtat hade inte pallat det :)

Ha det gott Totte och var rädd om dig!



Kram

Mia

2010-01-25 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0