Skadedags!

Börjar med att be om ursäkt för dålig uppdatering!
Det har hänt en del sen sist måste jag medge, jag har hunnit med en vecka i Davos Schweiz på camp ihop med jonte och rikard, nästan brutit nacken, spenderat 6 timmar på ett franskt sjukhus med enbart fransktalande läkare.
Ibland blir man lite orolig när man åker ner från berget med fixerad nacke och bevakad av 6 pers, kommer till sjukhuset där de plockar bort fixeringen och man får vänta en och en halvtimme innan första man kontaktar en. Spännande var det i alla fall och jag är grymt lättad att inget va brutet. Det suger att vara skadad, men det börjar bli lite av en vana för mig, sängliggande och filmtittande kan vara underhållande det också. Är på bättringsvägen dock, rörligheten i nacken börjar komma tillbaka, saknar styrka i höger axel, varför vet jag inte, beror kanske på någon nerv som ligger ikläm.
...
Åter till det goda livet, Anders har varit här sen i söndags vilket har varit riktigt skoj som vanligt i hans sällskap! igår kördes det lite Bc-hopp och jag tog mig upp för att filma lite, goodtimes!
...
här kommer lite bilder från den tid som passerat!

Jon Larsson + group i davos

Adam, hästmänniska!

Dropin!

C- sväng

C- dropp

JBoy- stor 3a

Anders- japan

Epic!

Matte trivs!

=/ time to rest!

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0