Serre-Chevalier part II avslutad!

Nu är det dags att vända hemåt igen efter ännu en nice vecka med "bumsen" i serre. Tydligen är det obligatoriskt att skriva ett blogginlägg innan man ger sig av så här kommer mitt bidrag till denna väl uppdaterade blogg… Efter ett par dagar i Cham med magic rob så drog vi söder ut med uppskruvade förhoppningar om att det kommit massor med snö här nere… Väl framme visade det sig att de inte bara var fylle snack utan det hade verkligen dumpat. Puder, sol och ett rövar gäng att åka med, vad mer kan man begära. Detta fick dock ett abrupt slut när totte bestämde sig för att göra ett 5 timmar långt besök på Briancons akut. Med bilder på bilolyckor och hostande gamlingar i väntrummet så var stämningen lite låg men med lite piller i kroppen och en stödkrage, likt Becks granne, så var allt på topp igen. Resten av veckan kan summeras med sköna pillows, goda öl (många iaf), ost, platta landningar och episka bilder signerade GMW.

 

Det blir med tunga steg man lämnar serre imorgon men samtidigt tror jag att min lever känner sig lättad. Det svenska gänget får fortsätta sprida skräck utan sin ålderman, ett tungt ansvar men jag har inga tvivel på att de klarar det…

 

Peace out!

 

/Anders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0