Turino, inblåst lössnö & Sol!

Har förstått att det är min tur och min dag att blogga då SirE har skrivit och sagt det ganska tydligt:).. 
Idag har jag Patrik och Björn börjat skiddagen med med en kort hajk och underbara rännor med Lössnö som vi inte trodde fanns än! igår blåste det uppåt vilket har gjort att snö bildats i grytorna/rännorna vi dragit oss till!.. dagen har varit skitrolig och björn slutar aldrig förvåna en! .. ge grabben 5 min några snabba tips och han fixar skiten! När vi ska droppa in i vårt första åk ser vi längre bort och långt ner Wille och Gurra 2 av rejl.se killarna, dom hakar på nästa åk och ställer frågan vi just ställt oss, vem har lagt snö här och ingen annan stans? Wille gjorde tyvärr illa axeln igår och var tvungen att dra hem tidigt men Gurra Hängde på ett bra tag till!
Idag var det nonstop skidåkning i underbart väder tills benen inte orkade mer!
SirE, Philster och Juggi har lyckats göra turin idag. Vad jag har förstått så har det varit en trevlig upplevelse, Alpvägar, serie A fotboll, ikeabesök och "äkta" italiensk pizza! SirE är då bra, han styr och ställer sköter viktiga saker, lagar grym mat, åker till Ikea & köper julmat och annat skoj!

Ibland mår man riktigt bra!
Gurra finner skönt häng!
Snö
Patrik & Björn
över & ut!
/C

Kommentarer
Postat av: mathias lindborg

Faaaan vaa nice är riktigt sugen ser fluffigt ut !!

2010-01-06 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0