Hej

Hej kära bloggläsare!!!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för extremt dåliga uppdateringar men vår repa har varit stängd vilket inneburit att vi inte kunnat köpa internet tillgång. Känns sådär att sitta på McDonalds med ena handen på tangentbordet och den andra hållandes en Le BigMac =). Men bättre sent än aldrig som de så fint heter...
Har äntligen kommit på hur jag ska kunna bli ensam ett tag. Det gäller att sjunga och dansa så mycket och så fult som möjligt så min goa sängkamrat ledsnar och springer upp till våra partypolare=).
Jaha och berätta allt som hänt här nere är egentligen ingen idé för ni kommer bara förstå hälften.. Men vi har iaf hunnit med två dagar i backen. Åkningen är ganska bra men det fattas en del snö än men den kommer väl, hoppas vi. Just nu är det bara 4 liftar öppna men har man väntat sedan i maj så är det inte så svårt att ha sjukt kul åt de lilla som erbjuds. Vi här i Villnueve har också hunnit med att visa att det är i denna lilla by partyt kommer vara med en REJÄL förkaka i vår lya=). Möcke kul!!
Nu klarar jag inte av att skriva mer, fingrarna är som små pinnglassar efter att värmen i lägenheten lyser med sin frånvaro. Men lovar att det kommer bli betydligt bättre uppdateringar framöver. Tills dess önskar jag er alla en riktigt trevlig kväll så hörs vi snart igen!!!
Över och ut
//SirE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0