Besök

Igår anlände mina kära skånebröder, Björn, Juggi och Philster. Efter en betydligt längre resa än beräknat trillade partybarnen in i vår lägenhet, feta leenden och frusna fingrar! 
Jag och SirE såg snabbt att de hade lyckats få med sig vår svenska skafferipåfyllning, bestående av havregryn, o´boy, makaroner, knäckebröd, skånerost (zoega), tvättmedel och sköljmedel med doft av sommar =).
Idag var den stora dagen då grabbarna bus fick hoppa i pjucken och känna på alpkyla deluxe! det var kallt men soligt, jag har fått uppfattningen av att de haft en trevlig dag! Det tog på krafterna, somnade nästan med pjäxorna på! Philster påstår att han fått magsjuka från vattnet han drack ur kranen. Han springer fram&tillbaka på toa som om det vore gratis sprit där inne! 
Höll nästan på att glömma. Jag åker till backen lite senare än grabbarna då de och erik trängt ihop sig i Philsters nazzikärra och jag liftat med våra kära grannar (www.rejl.se). Det går några timmar och jag hittar dem äntligen, blir bemött av stora leenden och förmodligen de största ölglasen jag sett någonsin. Björn säger: här har vi suttit i snart en timme med 2 åk i benen, jag gillar öl!
De tog dock igen åkningen då de åkte 2 timmar mer än mig idag!
Kommer bli en magisk vecka med pöjkera fra malmoe! 

simma lugnt!

/C


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara för att jag följer er blogg och också vill åka skidor

2009-12-15 @ 22:58:37
Postat av: Jesus med vänner!

fan vad ni uppdaterar slött! det är för dållet asså!!

2009-12-16 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0